Štítky

neděle 10. dubna 2016

Strouhaná buchta


SUROVINY:
Těsto:
250 g másla
100 g cukru
1 žloutek (bílek půjde do tvarohu)
3 lžíce mléka
400 g hladké mouky
1 prášek do pečiva
30 g karobu
Tvaroh:
2 vaničkové tvarohy (500 g)
1 bílý jogurt (150 g)
2 vejce + bílek z těsta (rozdělit žloutky a bílky)
cukr dle chuti (já 9 lžiček)

+ případně ovoce (nemusí být)



POSTUP aneb jak jsem patlala JÁ:
Utřela jsem máslo s cukrem a mlékem, následně jsem přidala žloutek a vymíchala v hladkou hmotu. K máslové směsi jsem přisypala mouku s práškem do pečiva a karobem. Nejdříve jsem promíchala vařečkou a poté použila svaly, čímž jsem vytvořila hladké těsto. Těsto jsem rozdělila na 2 část (větší a menší) a dala do mrazáku.
Při mražení jsem smíchala tvaroh s jogurtem, se žloutky a cukrem. Z bílků jsem vyšlehala tuhý sníh, který jsem zlehka vmíchala do tvarohové směsi.
Na vymazaný a vysypaný plech jsem nastrouhala zmražené těsto (tu větší část). Polila tvarohovou směsí, pokladla ovocem (dala jsem třešně) a na to nastrouhala menší část těsta. Celé jsem pekla na 180°C asi 40 minut.

2 komentáře:

  1. Strouhanou buchtu už jsem moooc dlouho nedělala a teď mě na ní chytají chutě :)

    OdpovědětVymazat
  2. Strouhanou buchtu už jsem moooc dlouho nedělala a teď mě na ní chytají chutě :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář :) Mějte krásný den <3